Igelkottsträdet kommer igen

Den här gången ska jag inte missa dem.

Kommentarer

Anna sa…
Hurra, hurra! Vilken glädjande nyhet! Trodde redan de hade skippat Finland den här gången och övervägde resa till Stockholm. Men nu behöver man ju inte det.
Swana sa…
Hoppas bloggare som Llauren sätter litet meddelande här när han vet om biljettsläpp!
Swana sa…
Åh, kan tydligen inte läsa. Ny fråga: Är någon som läser detta medlem i Residents of a Blank Planet då?
llaurén sa…
Jag funderade på att joina, men tjugo pund är ganska saftigt, då dessutom reguljärt biljettpris tillkommer. Om det är fråga om Ishallen så torde man nog rymmas i rinken fast man köar över Internätet. Tror jag.
Swana sa…
På llaurens ursprungliga under länken här står alltså:

Tickets for all shows are available to members of Residents of a Blank Planet on:

22nd April for the Helsinki show.

Tickets will then be made available to the general public two days after the respective ROABP onsale dates.
Vi talar alltså om biljettsläpp på fredag. Så hur många här är intresserade? Skall vi bilda en grupp? Nere på isen?
llaurén sa…
Visst! Var annars?
Nikke sa…
Sounds good to me.
Swana sa…
Så vem alla med?

Pni
Anna
Llauren
Nikke
Swana

Har själv lite svårt reservera biljetter före kl 11 på fredag (OM de nu släpps då, Lippupalvelu vet tex inget om något), någon annan som åtar sig göra det? Och vad om det INTE finns platser där, alternativ plats? Jag hellre bak med bra ljud än närmare scen men på sidan, ishallens ljud suger där.
pni sa…
Grupp! Isen! Låter bra!

Månne man får ta med sin professionella kamerautrustning?
Nikke sa…
Månne man får ta med sin professionella kamerautrustning?I wouldn't hold my breath. Men du kan ju skicka mail i förhand o fråga, så bär du int dit den i onödan.
Nikke sa…
@Swana: det var inte så värst full senast. Om jag inte minns helt fel, rymdes alla på isen.
pni sa…
Men du kan ju skicka mail i förhand o... Äh, kanske tar jag och skaffar mig en inte så professionell kamera för keikkabruk.
Nikke sa…
Hur var det med biljetterna?

Jag har (via jobbet) möjlighet att skaffa dem före egentliga släppet.
Swana sa…
Nåja, nu talar Nikke bisnis!

JAG (Swana) vill gärna ha en, tror Anna vill ha två (men det kan hon kanske själv bekräfta) Pni vill tydligen inte ha biljett bara hans kamera finns på plats... Hör Llauren till samma grupp? :)
Anna sa…
Ja, Anna vill ha två biljetter, tack tack.
Nikke sa…
So far so good:

- nikke, 2
- swana, 1
- anna, 2
pni sa…
pni 1, tack.
llaurén sa…
En till /me åsså!
llaurén sa…
Jo just ja, nog är det väl till isen och inte till zombieläktaren där pressen och annat sponsorerat slask står och är för coola för att visa att de gillar vad som står på scen?
Nikke sa…
Nej, nej. Tavis-biljetter.

Beställde nyss 7 biljetter enligt:

- swana 1
- anna 2
- pni 1
- llauren 1
- jag själv 2

Jag delegerar ett kontonr via Pni.

Det är kanske lite tidigt att snacka pre-öl, men jag tycker definitivt det skall höra till.
llaurén sa…
Stor karljohanssvamp! (eller vad nu en tattis ska översättas till :)
Swana sa…
Jess. Service. Kan inte annat än att tacka, en öl påbjudes vid pre-ölen! :)
Anna sa…
Tusen tack! Jag inväntar information om kontonummer och summa via Pni.
pni sa…
Nikke kommer att bli ganska full på pre-öl :) Distribuerar kontonr när jag får veta det.

Vet någon när nya PT-skivan släpps?
Nikke sa…
You will be pleased to know, att biljetterna landade nyss i mina händer.
pni sa…
happy happy joy joy!